Termék a kosárba rakva.

Belépés 0 Kosár
Hívjon minket bizalommal!
+36 20 574 0759

Gyakori kérdések

1. Hogyan adhatom le a rendelésemet?

A rendelést a webáruházon keresztül és telefon is tudjuk fogadni, mivel cégünk gyógyászati segédeszköz szaküzletet is üzemeltet. A bolti telefon a nyitvatartási idő alatt érhető el. A megadott mobiltelefonszámon lehetőség szerint munkaidőben tudunk hívásokat fogadni.

2. Szükséges regisztrálni vagy a hírlevélre feliratkozni az oldalon?

Az oldalra regisztrálni vagy a hírlevélre feliratkozni nem kötelező. Ha úgy döntenek, hogy regisztrálnak vagy feliratkoznak hírlevelünkre azt meg tudják tenni a weboldal alján vagy jobb felül a belépés gombra kattintva. A regisztrálás és hírlevélre feliratkozás a kosárnál is lehetséges.

3. Hogyan vehetem át a rendelést?

Utánvéttel

Az utánvétes fizetés esetében a csomag értékét és a szállítási díjat a küldemény átvételekor kell megfizetni a futárnak, készpénz vagy bankkártya egyaránt elfogadható. A csomagpontra kézbesített csomagok esetén a csomagpont átvevőhelyen kell kifizetni a csomag ellenértékét, kártyás és készpénzes fizetés szintén lehetséges.

Banki átutalás

A rendelést követően azonnali válasz e-mailt küldünk Önöknek, mely tartalmazza a bankszámlaszámot, ahova az összeget utalni szükséges. Miután az összeg megérkezett a számlánkra indítjuk a kiszállítást.

Számlavezető bank: OTP
Számlaszám: 11738015 21468177 HUF

Barion bankkártyás fizetés

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyájával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházakban, mobil alkalmazásokban.

A bankkártya adatok teljes biztonságban vannak, mivel a kereskedőhöz nem jutnak el. A bankkártyás fizetésnek nincs plusz költsége, az teljesen díjmentes.

Készpénzes fizetés

Az áru készpénzben való  fizetése a szaküzletben lehetséges. Cím: 4281 Létavértes Baross u. 7.  A szaküzletben kártyás fizetés is lehetséges. Debrecen, és vonzáskörzetében ingyenes személyes kiszállítást vállalunk. Ilyen esetben kizárólag készpénzes fizetés lehetséges. Kártyát nem tudunk elfogadni. 

4. Vényre felírt termékeket Önöknél ki tudok váltani?

Vényre felírt gyógyászati segédeszközt a szaküzletünkben van lehetőség kiszolgálni vagy személyes házhozszállításkor. Ilyen esetekben kérem hívjanak elérhetőségeinken.

06 20-574-0759  52 951-146

5. Honnan tudom, hogy biztosan sikerült a leadott megrendelés?

Azonnali válasz e-mailt küldünk Önök felé. Ha valamilyen okból ezt nem kapják meg, kérem hívjanak minket elérhetőségeinken.   06 20-574-0759  52 951-146

6. Mikor várható a megrendelt termék?

A termékfeladás ideje készlettől függően változik. A készlet egy része a szaküzletünkben azonnal elérhető, és már aznap, vagy másnap postázásra kerül. Egyes termékek külső raktárban érhetők el, ezen esetekben 2-3 nap az átfutási idő. Vannak termékek, ahol csak előrendelést tudunk fogadni. Ilyenkor külföldről szükséges a termékeket beszerezni. Ennek átfutási ideje 2-3 hét is lehet. A kiszállítás általában a házhozszállítás esetében egy munkanapot vesz igénybe, tehát a feladástól számítva egy munkanapra érkezik meg a csomag. Ez érvényes a GLS a Packeta és a Posta házhozszállítás esetén is. A Packeta csomagpont esetében a szállítás 1-2 munkanapot vesz igénybe.

7. Kapok értesítést a csomag érkezéséről?

Igen. Minden szállító szolgálat küld e-mail értesítést a csomagok érkezéséről.

8. Tudom utólag módosítani a leadott rendelésemet?

Igen lehetséges a rendelésen módosítani abban az esetben, ha a csomagot még nem adtuk át a szállító szolgálatok egyikének. Ilyen esetekben kérjük telefonos megkeresésben jelezzék a változást felénk minél hamarabb, mivel az e-mail nem minden esetben kerül időben feldolgozásra.

9. Milyen esetekben küldhetek vissza egy terméket?

A termék visszaküldését jogi értelemben az Általános Szerződési Feltételek dokumentum szabályozza, mely a termék vásárlásakor elfogadásra kerül. Részletesen az ÁSZF- et itt olvashatja el. A termékek visszaküldésére 14 nap áll rendelkezésre.

A visszaküldés menete: Jelezze a visszaküldési szándékát felénk e-mail vagy telefonos megkeresés formájában. Fontos, hogy be tudjuk azonosítani a rendelést, ezért adja meg a rendelésszámot és a számlaszámot, amin vásárolta a terméket tőlünk. Küldje vissza a terméket számunkra az Önnek legmegfelelőbb módon. Futárszolgálattal vagy személyesen is eljuttathatja részünkre a visszaküldésre szánt terméket, termékeket. Miután visszakaptuk a terméket ellenőrizzük, hogy nincs e a terméken sérülés, kopás, piszkolódás. Ha a terméket megfelelő állapotban kaptuk vissza, a termék árát visszatérítjük önöknek.

10. Milyen esetben nem küldhető vissza a termék?

A hatályos jogszabályok alapján higiéniás és egészségvédelmi okokból nem váltható vissza az olyan zárt csomagolású termék, amely már fel lett próbálva.  Ilyen termékek többek között a talpbetétek, fehérneműk, kompressziós harisnyák, vércukormérők, tesztcsíkok, zárt csomagolású gyógypárnák, és egyéb higiéniai termékek.

11. A weboldal keresője milyen lehetőségeket biztosít?

A kereső a weboldal jobb felső sarkában található. Egy nagyító ikonra kattintva kezdhetünk szavakat beírni.  A keresőben kulcsszavakra lehet keresni, vagy akár márkanévre. A keresett termék vagy márkanév beírását követően megjelennek a keresett termékek. Ha egy adott kulcsszó beírását követően entert nyomunk, azonnal megjelennek a releváns termékek a keresett kulcsszóra vagy márkára szűkítve.

12. Egészségpénztári kártyára tudok vásárolni?

Egészségpénztári számlára vásárlás:

Amennyiben online rendel tőlünk, készpénz fizetési számlát állítunk ki a megvásárolt termékről, amelyet e számla formában küldünk meg emilben az ön részére. Az Ön feladata, hogy elküldje a pénztárának és jóváírják az ellenértéket Önnek. Ha szeretné, hogy a számlán az egészségpénztár neve is szerepeljen, kérjük a megjegyzések rovatban adja meg a pénztár nevét, címét és tüntesse fel tagsági számát az erre kijelölt mezőben.